Ticket geboekt! - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Daisy Lemmers - WaarBenJij.nu Ticket geboekt! - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Daisy Lemmers - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt!

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

13 Januari 2014 | Nederland, Cuijk

Hola!

Tickets zijn geboekt! 1 april vliegen we uit, dus dat is nu nog 78 dagen! Haha en of ik aan het aftellen ben!
Ik heb alles al bijna klaar liggen voor de reis! Binnenkort krijg ik mijn koffer terug van een collega en zeker te weten dat die koffer niet meer naar zolder gaat!
Een voor een spaar ik alle spulletjes al bij elkaar. Alles staat mooi naast elkaar. Elke keer als ik mijn kamer binnenkom, krijg ik al de kriebels! Oh.. ik kan echt niet wachten!

Volgende bericht volgt als het bijna zover is:)


  • 16 Maart 2014 - 19:51

    Hans Francke:

    Hoi Daisy en Stephanie,

    Hoorde van Ellie, die je enkele weken geleden gesproken heb, dat jullie een wereldreis gaan maken. Super!
    Jullie volgen een taalcursus (Spaans?) in Santo Domingo. Is dat in de Dominicaanse Republiek, daar deze naam ook voorkomt in oa. Costa Rica, Mexico, Ecuador enz…..
    Wij hopen, dat je inmiddels daar een appartement gevonden hebt!
    Wij zijn zeer benieuwd, hoe het jullie zal gaan en we hopen regelmatig een berichtje te zien op jullie website!!
    Nu is het echt aftellen geblazen: nog 2 weekjes voor vertrek!
    We wensen jullie een heel fijn, leerzaam en avontuurlijk half jaar toe.
    Nog een vraagje: waar staat IFA voor? Ik vermoed een afkorting van een vrije tijdsbesteding......
    Wij hopen spoedig weer van jullie te horen!

    Ellie en Hans Francke, Kattendijke

  • 16 Maart 2014 - 20:57

    Daisy Lemmers:

    Hoi Ellie en Hans!

    Aah super leuk dat jullie reageren. Ik had inderdaad deze site aan Ellie gegeven, zodat jullie mij kunnen volgen. Ik zal regelmatig leuke verhalen vertellen en foto's plaatsen. Dan kunnen jullie vanuit het koude kikkerlandje kijken hoe heerlijk weer het is aan de andere kant van de wereld, haha!

    Wij gaan inderdaad Spaans leren. Dit is in Santo Domingo, dat is de hoofdstad van de Dominicaanse Republiek :) IFA is een hotel waar wij al een aantal jaar heen gaan. Wij zijn daar gast aan huis, net als jullie op de Wellnessboot haha Dus dat is gewoon weer thuiskomen als we daar zijn!

    Nu de laatste twee weken aftellen, maar dat zal vast snel gaan!

    Groetjes,

    Daisy!

  • 29 Maart 2014 - 19:04

    Ellis Van Der Heijden:

    Hey Daisy!

    Ik heb me aangemeld voor de mailinglijst zodat ik geen van je reisverslagen kan missen!
    Dus hopelijk laat je af en toe een berichtje achter op deze site zodat we een beetje kunnen volgen hoe het met je mooie reis gaat.

    Geniet ervan meis!

    Liefs xxx Ellis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Actief sinds 12 Nov. 2013
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 11897

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 16 September 2014

De reis van me leven

Landen bezocht: