De voorbereidingen - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Daisy Lemmers - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Daisy Lemmers - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

12 November 2013 | Nederland, Cuijk

Zoals jullie weten, zal ik samen op reis gaan met Stephanie. Stephanie is een van mijn beste vriendinnen waar ik super goed mee overweg kan. Bij alle danslessen en dansfeestjes, zul je Stephanie en mij samen aantreffen. Ook hebben we vaak een gezellig avondje met heel wat cuba libres en dan hebben wij de grootste lol! We hebben er alle vertrouwen in dat de reis samen helemaal goed gaat komen!

We zijn druk bezig met alle voorbereidingen die komen kijken bij het plannen van de reis. We zijn nu volop bezig met het zoeken naar een appartement in Santo Domingo waar we drie maanden zullen verblijven. Het ticket is zo goed als compleet, we moeten alleen nog toezeggen. Voor de rest moeten we dingen regelen zoals telefoonabonnement opzeggen, reisverzekering omzetten, nieuw paspoort aanvragen enzovoort.
Alles heb ik netjes genoteerd op mijn lijst waar ook alles al op staat wat ik mee moet nemen.

De voorbereidingen zijn echt super leuk. Nu kunnen we eindelijk beetje bij beetje onze reis compleet gaan maken. Het gevoel dat het nu echt officieel wordt is geweldig. Waarschijnlijk als oud en nieuw is geweest, zal de tijd echt snel gaan en dan is het hopelijk zo april en dan vliegen we uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Actief sinds 12 Nov. 2013
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 11883

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 16 September 2014

De reis van me leven

Landen bezocht: