República Dominicana! ! - Reisverslag uit Bávaro, Dominicaanse Republiek van Daisy Lemmers - WaarBenJij.nu República Dominicana! ! - Reisverslag uit Bávaro, Dominicaanse Republiek van Daisy Lemmers - WaarBenJij.nu

República Dominicana! !

Door: me

Blijf op de hoogte en volg Daisy

29 April 2014 | Dominicaanse Republiek, Bávaro

Hola chicos y chicas!

Como estas?
Het is weer even geleden dat ik wat heb laten horen maar zoveel bijzonders hebben we niet meegemaakt. Zon, bakken, strand, cocktails, lekkere chocolaatjes, bachata, salsa en een en al gekkigheid!

Annelou en Janneke (twee vriendinnen van Steef) die waren al in IFA toen we aankwamen. IFA is het hotel waar we nu al voor de derde keer zijn. We hebben het super gezellig gehad met zijn vieren!

Het einde van het relaxen is nu in zicht want maandag moeten we naar school. Vandaag hebben we met een contactpersoon van de school wat appartementen bekeken. Zag er allemaal prima uit maar we wilde het liefst wat dichter bij het hotel, zodat we daar naar de disco kunnen en we kennen al heel wat mensen hier. In juni komt Tessa ook weer naar IFA dus dan kan ze ook een keer gezellig op visite komen.

Maar goed, ik dwaal af... de appartementen waren goed maar wat aan de dure kant. Dus we hebben ook met vrienden van het hotel afgesproken of ze iets wisten en ja hoor! Miguel en Wellington hadden wat contacten dus we zijn gaan kijken, zag er prima uit en natuurlijk een veel betere prijs:) nou drie dagen voordat we het hotel uit moeten hebben we ff appartement geregeld in een half uur op zijn Dominicaans. Ik begin me al heerlijk thuis te voelen hier!

Vanavond gaan we weer gezellig naar shop & drink. Sommigen weten al wat het is.. het is hier gebruikelijk om naar een soort van shop en drink te gaan. Het woord zegt het eigenlijk al.. je hebt een winkel waar je je drankt koopt, dus een lekkere fles Dominicaanse rum en wat cola. Dan ga je naar buiten en staat iedereen overal op straat te dansen, drinken en kletsen! Echt geweldig! Dus we moeten nog ff een scooter regelen want het ligt meer in het centrum en lopend is het niet te doen.

Maar goed wij gaan lekker eten en de foto's zullen wel een keer verschijnen als we het appartement een beetje eigen hebben gemaakt:)

Liefs xx

• 29 April 2014 - 15:19

Tessa:

Kan niet wachten om jullie weer te zien!

• 29 April 2014 - 19:16

Ellis:

Ik ben echt benieuwd naar jullie foto's!! Kan niet wachten :)
    Heel veel succes met je Spaanse lessen chica!!

Liefs xxx

• 01 Mei 2014 - 01:23

Je Lieve Tante Tonny:

Het is zo gezellig om je reisverslag te lezen dus blijf hier mee doorgaan. Zo zijn we voor ons gevoel een beetje bij je. Geniet en adios.

• 02 Mei 2014 - 19:47

Sanne:

En wel goed je huiswerk doen he op school straks, hihi

• 03 Mei 2014 - 16:28

Theovanzeeland:

hoi daisy, veel sterkte maandag op school. ik hoop dat het spaans je zal bevallen. geniet nu nog maar van
    het uitgaansleven. ik ga morgen naar spanje voor spaanse oefeningen in de praktijk! Buena suerte!
    theo