Laatste dag Puerto Rico - Reisverslag uit Viejo San Juan, Puerto Rico van Daisy Lemmers - WaarBenJij.nu Laatste dag Puerto Rico - Reisverslag uit Viejo San Juan, Puerto Rico van Daisy Lemmers - WaarBenJij.nu

Laatste dag Puerto Rico

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Daisy

15 April 2014 | Puerto Rico, Viejo San Juan

Hola chicos y chicas!

Hier volgt een voorlopig laatste update. Morgen vliegen we naar Punta Cana en verblijven we in ons hotelletje! We hebben daar geen gratis internet dus we moeten het even zonder doen.

Het weekend zijn we in het westen verbleven van Puerto Rico. We hadden een appartement waar we twee nachten zijn verbleven. En laat ik nu is even zeggen dat vrouwen wel degelijk goed kunnen auto rijden en kaart lezen! Stephanie en ik zijn een topteam! Stephanie reed en ik was de kaartlezer! We zijn bijna in een keer goed gereden. En dan moet je weten dat de bewegwijzering niet geweldig is hier. Daarnaast is het echt opletten want ze halen je aan alle kanten in! En die ene keer dat we fout reden, kwam doordat de afritten hier nog geen 100 meter zijn waardoor we net wat te laat waren.. Nou dan doen we het best goed als twee vrouwen toch?

In het westen hebben we verder lekker niks gedaan. Gewoon relaxen en verder niet veel. Na de eerste nacht ben ik in de ochtend lekker gaan douchen. Ik was net aangekleed en ik zie me toch een grote spin in de douchebak!!!! Ik schrok me kapot, badkamer uitgestoomd, Stephanie wakker gemaakt en die schrok natuurlijk weer van mij. En ik overdrijf niet, maar dit was nog net geen vogelspin, zo groot!! Nou wij de badkamerdeur dichtgemaakt, handdoek voor de deur gelegd en hulp gaan zoeken. In mijn pyjama naar de eigenaar gelopen, aangebeld maar niemand deed open.. Maar die spin moest en zal weg worden gehaald! Dus ik ben verder gaan zoeken naar iemand in mijn mooie outfit. De straat opgelopen en toen zag ik een man knutselen aan een auto. Ik riep hem en hij kwam achter de auto vandaan, een jonge man! Nou ik schaamde me wel een beetje dat ik om hulp ging vragen maar goed dat beest moest weg! Hij kwam eraan met zijn visnet(die je gebruikt om het zwembad schoon te maken). En ja hoor... Je raadt het al..de spin was weg en we konden hem niet meer vinden..pfff what to do? Hij had ons nog het een en ander verteld dat de spinnen op water afkomen en heel goed kunnen springen! Men..dat ik tijdens het douchen gezelschap heb gehad van dat grote beest...brrr ik moet er nog steeds van rillen als ik er aan denk. Maar goed buurman naar huis. Zeker te weten dat hij zich kapot heeft gelachen om ons haha

Maar toen..we moesten naar de wc..ja hoe doe je dat als er ergens een dikke vette spin zit...dus als topteam stond de een op de wacht om te kijken of de spin ergens tussenuit kroop en de ander kon ff gaan zitten! Maar goed we leven nog! In de DR zullen we vast ook grote spinnen tegenkomen en zeker ook de echte vogelspinnen en dikke kakkerlakken..brrrr

Na twee nachten zijn we terug gereden naar San Juan. Als tussenstop nog een grot bezocht waar we vleermuizen en slangen hebben gezien. Was erg mooi!

Vandaag wilde we naar een klein eilandje met de veerboot. Veel mensen die hier wonen maken een dagje uit naar dit eiland het zoals wij in Nederland een dagje naar zee gaan. Helaas kregen we nog wat gedoe met de huurauto wat betreft een afschrijving. Daardoor werd het allemaal wat later waardoor het eiland er niet meer in zat. Dus plannen gewijzigd..dan gaan we shoppen! Dat hebben we namelijk bijna niet gedaan in NY. Allebei wat leuke dingen gekocht dus we kunnen weer ff vooruit..

Nou wij gaan lekker slapen en morgenavond staan we weer eindelijk op de dansvloer lekkere bachata en reggeaton te dansen!

Besos y hasta luego!

  • 15 April 2014 - 06:38

    Tessa:

    Veel plezier bij ifa maal ze gek!!

  • 15 April 2014 - 06:57

    Ellis:

    Hahaha...die spin!!! Echt iets voor jou dit, Dees!!! Hihi
    Heel erg veel plezier op je volgende locatie! Dans ze! Xx

  • 15 April 2014 - 07:42

    Pleunie:

    Haha die spin inderdaad... Held! Vervolgens wel naar vleermuizn en slangen gaan kijken dat lijkt me veel enger. Heel veel plezier nog maar volgens mij komt dat allemaal wel goed!

  • 15 April 2014 - 10:11

    Judith:

    Haha helden.. Heel veel plz xx

  • 21 April 2014 - 22:57

    Tonny:

    Ben blij dat ik daar niet was,had ik zeker niet overleeft met zo'n spin. Super leuk om het verslag te lezen knuffel van je tante

  • 27 April 2014 - 19:03

    Petra:

    Hey Daisy,

    Mooi om je verhalen te lezen. Heel veel plezier, maar dat hebben jullie volgensmij volop.

    XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Actief sinds 12 Nov. 2013
Verslag gelezen: 690
Totaal aantal bezoekers 11871

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 16 September 2014

De reis van me leven

Landen bezocht: