Laatste dag NY - Reisverslag uit Newark, Verenigde Staten van Daisy Lemmers - WaarBenJij.nu Laatste dag NY - Reisverslag uit Newark, Verenigde Staten van Daisy Lemmers - WaarBenJij.nu

Laatste dag NY

Door: Dees

Blijf op de hoogte en volg Daisy

07 April 2014 | Verenigde Staten, Newark

Hello!

Thanks voor alle leuke reacties! Leuk dat iedereen ook echt alles leest :) Super!

Morgen is alweer de laatste dag en dan gaan we lekker shoppen!
De afgelopen dagen veel gezien. Zie de foto's!! Steef heeft haar spiegelreflex camera meegenomen en we hebben echt awesome foto's gemaakt.

Dinsdag vliegen we naar puerto rico en hebben we voor de eerste nacht een hostel geboekt. We hebben voor een week een auto gehuurd en voor de rest zullen we wel zien waar we terecht komen.

Het volgende bericht zal wel weer even duren aangezien we veel door het land aan het reizen zijn.

See Yah!

• 07 April 2014 - 09:18

Angelique:

Shop ze!! En goeie reis weer dees..

• 07 April 2014 - 10:33

Marianne:

Leuk om je verslagen te lezen en de foto's te zien! Op naar de volgende stop. Geniet er maar lekker van! Gr Bert en Marianne

• 07 April 2014 - 13:18

Tessa:

Super leuk om alles te lezen en de foto's te zien! Erg benieuwd naar de rest van de verhalen die nog komen! Veel plezier geniet er van en Goed uitkijken
    Iiefs tessa

• 07 April 2014 - 19:27

Ellis:

Foto's!!!! Yoehoe :). Leuk joh!!!

Veel shop plezier vandaag(of je bent al klaar met shoppen, weet niet zo goed de tijd bij jullie ;)) Een goede reis!! En we lezen je verhaal wel weer van je volgende ervaringen!!

Liefs xxx

• 08 April 2014 - 12:39

Tonny Kurvers:

Super mooie foto's daisy. Wat hebben jullie al veel gezien. Het is heel leuk om het reisverslag te lezen. Kus van mij.

• 08 April 2014 - 19:31

Rita:

Hoi Daisy, blijf je volgen, ben weer benieuwd naar Puerto Rico!

Groetjes Rita

• 09 April 2014 - 10:21

Petra:

Hey Daisy,

Gaaf om te lezen en super mooie foto's.

Heel veel plezier samen. Geniet ervan.

Groetjes xxx Petra