NY city - Reisverslag uit Newark, Verenigde Staten van Daisy Lemmers - WaarBenJij.nu NY city - Reisverslag uit Newark, Verenigde Staten van Daisy Lemmers - WaarBenJij.nu

NY city

Door: me

Blijf op de hoogte en volg Daisy

03 April 2014 | Verenigde Staten, Newark

We zijn nu al een paar dagen in NY en het is echt awesome! Toen we de eerste avond uit de Subway kwamen keek ik omhoog en ik was totally flabbergasted! Woensdag heb ik echt mijn ogen uitgekeken. Alle taxi's, hoge gebouwen, de mensen en noem maar op! En ik moet zeggen.. de Subway is geniaal! Zouden ze in Nederland ook moeten doen en dan niet zo duur als de trein!

Wat ook echt apart was, was Chinatown. Je loopt een paar straten door en in een keer ben je in China! Alleen maar Chinezen winkels en mensen. Nou doe mij maar nummertje 23! Ze hebben in Chinatown kleine marktjes. Allemaal fruit en groenten en de vissen hingen zelfs buiten! Stinken! Nondejuhhh.. niet normaal! Laat nummertje 23 maar zitten...

Weer een paar straten verder en je bevindt je in Little Italy! Pasta pasta!!
Hier gaan we nog een keer lekker eten!

Woensdagavond hebben we een heerlijke hamburger gegeten! Zoveel beter dan de hamburgers van de MAC!

Vandaag en morgen gaan we heel veel bezichtigen. WTC, vrijheidsbeeld, enzovoort. Dat worden twee drukke dagen, maar daarna kunnen we lekker uitrusten en shoppen!

Ik moet alleen nog ff een Ipad kopen. Dan kan ik foto's erop zetten en wat makkelijker typen dan met de mobiel :)

Ladies and gentlemen, thanks and see you later!

  • 03 April 2014 - 14:41

    Carla:

    Hoi Daisy,

    Wat leuk om je zo een beetje te kunnen volgen.
    Je zult waarschijnlijk nog veel bijzondere dingen mee maken, geniet ervan en heel veel plezier.
    Groetjes Carla

  • 03 April 2014 - 15:10

    Theo Van Zeeland:

    hoi daisy, wel leuk in new-york maar ik ga pas echt opkijken als je spaans gaat leren. ik ben benieuw of dat bevalt. hartelijke groetjes, theo

  • 03 April 2014 - 15:46

    Marion Lemmers:

    Wat super voor je daisy ben benieuwd
    Hoe je het zult ervaren. Ik weet in ieder geval
    Al veel dingen van wat theo mij heeft verteld die is
    Er tenslotte ook geweest. Heel veel plezier verder gr.
    Marion en theo.

  • 03 April 2014 - 18:17

    Judith:

    Leuk om te lezen dais! Goed naar jullie zin hoor ik.
    Zo moet t ook. Ik lees snel weer eeen nieuw verslag!

    Xxx judith

  • 03 April 2014 - 18:38

    Sanne:

    Super leuk!!!!!!

  • 03 April 2014 - 19:12

    Ellis:

    Je eerste berichtje!!! Leuk!!!
    Fijn om te horen dat alles goed gaat daar!!
    Veel plezier met alle bezichtigingen en ik kijk alweer uit naar je volgende verhaal en de foto's :)

    Liefs xxx

  • 03 April 2014 - 21:30

    Efi:

    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt! Heel veel plezier en geniet ervan! Groetjes Efi

  • 03 April 2014 - 22:34

    Angelique:

    Leuk je te volgen, have fun!! X

  • 03 April 2014 - 23:22

    Chantal:

    Daisy
    Ja vet he! Ik woonde vlakbij China town bij broadway lafayette tussen 1st and 2nd av op een hoek boven een club 205 cafe. Dreunend iedere nacht van de muziek in mijn bed maar dat maakte mij nixs uit. Ik woonde in The Big Apple. Check the Tunnel echt een super leuke tent om te stappen.
    Ik lees graag je avontuur
    Liefs Chantal

  • 04 April 2014 - 13:59

    Ria Nabuurs:

    Hey Dees,

    Eindelijk op weg. Leuk om dit alles te lezen, wat een bijzondere stad. We blijven je volgen, geniet ervan.
    Groetjes Ria

  • 04 April 2014 - 16:21

    Kim Jansen:

    Hey Daisy,

    Leuk om zo te kunnen lezen hoe je eerste dagen daar zijn! Geniet ervan en veel plezier!
    Ik kijk uit naar de foto's!

    X Kim

  • 06 April 2014 - 00:56

    Ellie En Hans:

    Hoi Daisy,

    Wat fijn , dat jullie het zo naar je zin hebben in dat immens grote New York!
    We begrijpen, dat jij jezelf in een heel andere wereld bevind!
    Geniet maar!
    We blijven jou volgen!

    Groetjes,
    Ellie en Hans

  • 06 April 2014 - 10:09

    Rita:

    Hoi Daisy,

    Wat leuk om je zo te kunnen volgen!
    Had wel verwacht dat New York indruk zou maken, lijkt me geweldig.
    Nog veel plezier.

    Groetjes Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Actief sinds 12 Nov. 2013
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 11831

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 16 September 2014

De reis van me leven

Landen bezocht: